ویژگی های پوشک بچه جان به به

نوشته شده توسط نازنین عمرایی در 1399/10/02

پوشک بچه

والدینی که می خواهند پوشک یکبار مصرف مناسبی برای کودکشان انتخاب کنند معمولا با گزینه های متعددی برای انتخاب مواجه می شوند. بانگاه کردن به بسته بندی پوشک ها نمی توان  تفاوت بین قابلیت جذب، راحتی و تناسب آنها را تشخیص داد و یا حتی نمی توان رابطه بین ارزش خرید وقیمت محصولات مختلف را تعیین کرد. با توجه به همین مسائل گیج کننده، هدف ما این  است که مهم ترین  اطلاعات را در زمینه  انتخاب پوشک های یکبار مصرف در اختیار شما بگذاریم.

سایز مناسب: اولین نکته در انتخاب پوشک بچه، سایز مناسب پوشک است. اگر والدین سایز مناسبی برای کودک خود تهیه نکنند کودک نمی تواند راحت باشد در نتیجه والدین نیز در آرامش نخواهند بود.

قدرت جذب: قدرت جذب یک پوشک، مانع از پس دادن می شود. پوشک هایی که کیفیت پایینی دارند قدرت جذب پایینی نیز دارند. به دنبال پوشک هایی باشید که قدرت جذب بالایی دارند.

تعداد در هربسته: به یک حساب سر انگشتی متوجه می شوید که بطور میانگین در هر ماه حدودا سه بسته پوشک نیاز دارید. اگر پوشک انتخابی شما در هربسته تعداد کمی پوشک داشته باشد، شما در هر ماه تعداد بیشتری پوشک بچه می خواهید.

ویژگی های پوشک بچه جان به به

-دارای لایه محافظ عمودی

-دارای لایه فوق جاذب

-دارای قدرت جذب بالا

-ضدحساسیت

-متناسب با آناتومی بدن کودک

-دارای کش های محکم

-دارای نوارهای پهلویی با خاصیت کشسانی بالا

پوشک بچه جان به به ساخت کشور ترکیه می باشد.این پوشک بچه با توجه به آناتومی بدن کودک طراحی شده است. پوشک بچه جان به به کاملا ضدحساسیت است، اگر مادران نگران حساسیت های پوستی کودکشان هستند باخرید این پوشک بچه از حساسیت ها و یا آلرژی های پوستی جلوگیری می کند. کش های طراحی شده در پوشک بچه جان به به بسیار محکم هستند. این کش ها مانع از نشت مایعات از بغل و یا پشت کمر کودک به بیرون می شوند. پوشک بچه جان به به دارای نوار های جانبی با خاصیت کشسانی بالا می باشد. این نوار ها کمک می کنند تا پوشک متناسب با جثه کودک بسته شود.

سایز بندی پوشک بچه جان به به

- پوشک بچه جان به به سایز1: مناسب برای کودکانی با وزن 2 تا 5 کیلوگرم

- پوشک بچه جان به به سایز2: مناسب برای کودکانی با وزن 3 تا 6 کیلوگرم

- پوشک بچه جان به به سایز3: مناسب برای کودکانی با وزن 4 تا 9 کیلوگرم

- پوشک بچه جان به به سایز4: مناسب برای کودکانی با وزن 7 تا 14 کیلوگرم

- پوشک بچه جان به به سایز+4: مناسب برای کودکانی با وزن 9 تا 16 کیلوگرم

- پوشک بچه جان به به سایز5: مناسب برای کودکانی با وزن 11 تا 16 کیلوگرم

- پوشک بچه جان به به سایز6: مناسب برای کودکانی با وزن بالای 15 کیلوگرم

سایز های مختلف پوشک بچه جان به به در فروشگاه اینترنتی نی نی وب موجود است. برای خرید اینجا کلیک کنید.